fredag 11 maj 2007

Terminens slut

Kmkbalen närmar sig. Jag har fått låna Izas frack, men jag behöver hitta bröst- och manchettknappar. Något annat som närmar sig är sluttentan i tyska. Fy fan vad jag är trött på språkstudier. Aldrig mer säger jag er.
Jag borde pallra mig ner i hyttan och försöka hitta folk som vill jobba i puben nästa vecka. Det är tyvärr dåligt med folk som självmant skriver upp sig i pubjobbarkalendern, så man är tvungen att ligga på som en ettrig terrier.
Det är kul att alla från klv-vt07 fortsätter vara aktiva inom nationen, då tappar man inte all kontakt hoppas jag.
De tappra krigarna Marcus och Johan fortsätter ännu en termin som klubbverkare - helt otroligt.
Amalia och Emilia blir fredagslyxare, Emilia blir även ledamot i biblioteksnämnden tillsammans med Klas..
André kickar tillsammans med mig igång livebandsprojektet på Smålands vilket jag hoppas går som vi tänkt oss, så att vi äntligen kan begrava spåren efter Klubb Dacke en gång för alla.
John blir kulturförman och Pernilla blir redaktör för Rasken. Till allas sorg försvinner Lotta från stan, men kommer förhoppningsvis frekvent att hälsa på i Uppsala.

Inga kommentarer: