måndag 16 april 2007

Damsupé vt07

Min andra damsupé är avklarad och sexans efterskalv har lagt sig. Arbetet under och efter sittningen flöt på bra, trycket på släppet var i och för sig inte så högt. Kvällens orosmoment var när en doomrockare (de som hänger sig till en genre av metal som på ett bombastisk sätt ska få lyssnaren att inse att domedagen är nära) kom fram till mig och ville shota. Han beställde två sexor pernod. Denna drygt 65%-iga dryck gjorde honom 180 kronor fattigare och antagligen på örat så det räckte och blev över.
Den otroligt simpla dans som vi framförde i spexfinalen var långt över min förmåga, Carlos räknade stegen, Iza svettades och Johan ville mest bara dö. Det är skönt att folk inte alltid är så kräsna.

När sexan väl drog igång hade det redan börjat ljusna. Solens första strålar föll på hämningslöse Morgan då han sedvanligt bjöd på sin nakna enmansperformance, reciterandes dikten Myran. Sen blev vi sugna på att sitta på innergårdens gräsmatta och fortsätta sexan där. Vi sjöng, drack och skrek tills tjejerna, som på sin höjd fått tre timmar sömn, vaknade. Många somnade i den gassande solen. Johan somnade vid åkanten med ett sexpack folköl som kudde.

Inga kommentarer: