söndag 21 oktober 2007

Helgens bravader

Fredagen bjöd på korridorsfest på K2:an. Mycket folk hopades i den lilla femmannakorridoren.


Bröderna Brink äter hjortronsylt.




Joppe som är lite full dumpar en minimoped hemma hos mig.


På lördagen kommer Robin på efterlängtat besök från Stockholm. Vi som inte har träffats sen sommarens äventyr i Paris ljusa alléer, möts upp på en förfest på Studentvägen. Det var ett kärt återseende, och jag fick även äran att träffa hans flickvän Tove. Vidare så beger vi oss till Norrlands där det är 04-släpp och Deportees som står på scen.


Jag hade inte hört bandet tidigare, och blev inte så värst imponerad. Kamikazeshotsen flödade trots det, och vi körde på till det att vi kände oss klara för efterfest hemma hos mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

ni ser ut att ha det najs i uppsala även utan mig! puss och kram