torsdag 27 mars 2008

Tentaah

Då var det dags för tenta på fredag. Känner mig tillräckligt förberedd måste jag säga. Biologisk psykologi är minsann fasligt skoj. Det är mycket som kan hända om man pillar på olika körtlar i hjärnan har jag lärt mig.

Vi Clap-arrangörer har fått lite skit för vår lite väl effektiva affischering. Vi hade tydligen satt affischer i nationsbostäder där vi inte får sätta dem. Om någon känner sig träffad så ber jag om ursäkt för det.
André fick sig även en brasklapp av ett par kalmariter som råkade finnas på plats då han affischerade över en av deras physique-plancher. Jag ursäktar (å Andrés vägnar) även för denna ohederliga gest och lovar att inte göra om det.

Imorgon bär det till Ikea för att köpa spotar till att pimpa x-bar med. Jag har några galna ideer i huvudet för den baren.

Inga kommentarer: