onsdag 5 mars 2008

Planer för sommaren

Små små frön har planterats i mitt huvud och planer har börjat gro. Jag har för tillfället två saker som jag vill göra i sommar. Det första är att åka och se Rage Against the Machine på Hultsfred, känns som man inte bör missa det. Det andra tanken jag har är att åka till Kivik på Skånes östkust. Varför undrar ni. För att jag skulle jättegärna vilja gå guidad rundtur på Kiviks äppelmusteri. Varför undrar ni fortfarande. Se på videon och se hur fantastiskt det verkar:

Kivik

Varför undrar ni fortfarande. Jag vet inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att se RATM hör nog till saker man bör göra innan man dör. Jag såg dem på hultan i början av detta millenium. Det kanske låter skumt men det var ändå inte lika bra som de var på tv från hultsfred 1997. Hur som helst var det ju oerhört mäktigt att uppleva, inte minst när hela publiken svarar frasen "Now action must be taken" med "We don't need the key, we'll break in". Angående Kivik så orkar jag inte kolla klippet men jag minns doften av millioner nypressade äpplen i fabriken, den är ganska fantastisk!