fredag 14 mars 2008

Äntligen!

Äntligen börjar medicinen kicka in. För lite mer en vecka sedan gick jag in i ett nytt skov av min tarmsjukdom. Det är det den första sjukdomsperioden jag har sen i somras. Det känns hoppfullt att man när som helst kan börja medicinera sig när det börjar kännas konstigt, och att pillrerna börjar verka efter en dryg vecka är fantastiskt!
Glädje glädje, man känner sig som pånyttfödd.
Igår var jag ute på Stockholms med några från klassen. Jag kände på kvällen att min hals började spöka och visste redan då att om jag går ut så kommer jag bli förkyld imorgon. Efter en noggrann övervägning av konsekvenserna så kom jag fram till att det kommer vara värt det. Sån är jag. Nu sitter jag här med världens tjockaste hals, men värt var det.
Ikväll är det födelsedagsfest för Zanna att se fram emot. Paketet är inslaget och dryckerna kylda.

Inga kommentarer: