onsdag 26 september 2007

Psykologkollo

Jag är i skrivande stund just hemkommen från bryggan, och smått onykter. Imorgon måste jag ta mig upp klockan sju för att åka med kursarna på psykologprogrammet plus ett par lärare till härjarö, på något slags obligatoriskt psykologkollo. Där ska vi diskutera etik och moral samt presentera resultaten från de intervjuer med yrkesverksamma psykologer som vi alla har gjort. Resten av tiden ska vi supa, tror jag..
Två dygn ska spenderas på härjarö, och vi har fått instruktioner att ta med:
- diskussionsmaterial
- lakan, inneskor + ett par grova skor för promenad (nej..)
- fikabröd
- två luncher och en frukost (vilket jag helt har glömt bort att fixa)
- dricka till maten (har jag mystiskt nog inte glömt bort att fixa)
- en personlig sak (?)

Inga kommentarer: