lördag 17 maj 2008

Vårbal

De senaste dagarna har jag uppehållit mig med diverse skojigheter. I torsdags var jag ute på pubrunda med ett par kursare för att fira en i klassen. Det slutade upp i efterfest hemma hos födelsedagsbarnet som höll i sig till klockan var närmare 06.
Med tre timmars sömn gav jag så mycket kraft och motivation jag kunde på samtalsträningen följande morgon.
I lördags var det vårbal där jag och Emma slog klackarna i taket och festade till klockan 05. När sittningen var slut bjöds det på storband med tillhörande styrdans. Bandet fick tyvärr korta av spelningen en timme då tågordningen hade överskridits.
När dansen var slut gick vi till göteborgs som kan stoltsera med att ha det längsta släppet i stan (till 06).


Att det skulle vara så svårt att hitta folk som kan jobba på Clap to This den 5 juni hade jag inte förutspått. Det är en kombination av att folk börjar sina sommarjobb, alternativt åker bort när studierna slutat och att det är dagen som gymnasisterna tar studenten. Ack och ve. Jag har kallat till ett möte för att försöka hitta en lösning.

Inga kommentarer: